Trött som satan

Kan knappt hålla upp mina ögon, somnade i soffan för ett tag sen men blev väck när telefonen ringde. Idag har det verkligen inte hänt mycket alls. Varit med johanna och bara tagit det lugnt. Var förbi centrum och fick med mig lite grejor hem haha måste lägga ut en bild på min mobil har PIMPAT den bla hihi :) Åt även en väldigt god middag hemma med familjen och johanna mys mys. Sen har vi inte gjort så mycket möttet upp lite härligt folk och bara tagit det lugnt :)


Bjuder på en himla massa bilder på mig och min far känner jag :)

Imorgon ska jag äntligen fixa mitt hår occh hopaps på att det blir bra sen drar jag min mor och mina kära bröder och äter och senare på grönan :) haha ska bli sjukt kul att vara där med familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0