saknad...

Lämna mig inte snälla...



Jag kan inte själv förstå att jag gjort såna misstag som jag gjort,
jag kan inte förstå hur jag kunnat göra så mot dig.
Jag kan helelr inte sluta tänka på allt jag gjort,
jag får ont i magen bara jag tänker på det.
Hade jag inte gjort det hade jag kankse varit med dig just nu.
Man gör misstag det gör man,
sen kanske inte lika många som jag gör.
Men jag vill säga förlåt, förlåt för allt dumt.
Jag ångarar mig och jag önskar att det var ogjort.
Jag vill bara vara med dig hela tiden och ingen annan,
jag saknar dig så sjukt mycket.
Men jag vill oxå säga att det faktikst inte bara är jag som gör fel,
du måste kunan se dina egna fel.
Sen vet jag att jag gjort idiotiska grejer,
därför ber jag så mycket om ursäkt jag ångrar mig.
vill bara att du ska veta det.
Jag älskar dig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0