kom igen ett nytt försök

det finns bara en anledning till att jag slutar blogga och där är för jag tycker själv det är så sjuuukt tråkigt att läsa bloggar utan bilder. och när jag nu inte tagit några bilder så gör jag därför inga inlägg. och hur ofta är kameran med lixom ;)? jaja ska väl fixa till de där :)

Torsdags: Kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde på dagen. Men senare mot kvällen åkte jag iaf och bada med dom coola grabbarna. Fredde, micke, freppan, linus, tim sebbe och freppans lillebror om jag har rätt :)
Haha sen cykla jag från sågen till vega eftersom vi hade lagt min cyckel ombord på båten höhö. Men som tur vad hade jag micke bredvid mig som åkte mope så höll i honom hela vägen så jag slapp trampa :D  Vi svängde iaf förbi emelie där det satt lite folk. Så skulle vi då med dom på fest men för min del kom det lite tårar så jag åkte och mötte upp fredric istället och prata och sen hemmåt :)

Fredags: Åkte och mötte Elin T i sågen för att fixa lite saker. träffa på lite skönt fölkt där samtisigt. Sen svängde vi då förbi djurgårdsplan för att möta David där vi blev sittande eftersom bussen inte gick KUL.  När jag och elin iaf kommer till vega så gick vi förbi mig snabbt hämta cyckeln och lite saker för att sen cykla till micke. Där Freppan fredde micke jag elin elin malin ellan anton och några muppar höhö :) Hade sjukt kul i början av kvällen men sen fick vi besök av en arg granne haha.






Lördag idag : Ska träffa min underbara fina vackra syster och ser vad vi hittar på, inte så fint väder så kanske blir bio eller något sånt :)


Lite bilder från tahiland komemr senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0