imorogn

Kommer nog inte hinna blogga så mycket imorgon. Ska till frissan vid 2 åker hemifrån vid 1 eftersom det tar en häärlig timma att åka dit och sen klar vid 5 eftersom det tar TRE hääärliga timmar att fixa håret. Men ska man vara fin får man lida pin :D visst?! Efter frissan ska jag möta upp max den lille söta och höra vad han har på hjärtat. sen senare får jag se om jag träffar elin micke och com. :D



ja min far och jag gillar att ta hopp-bilder haha

Ibland hatar jag dig MEST av allt på denna jord och du är nog den mest irriterande pappan i hela världen.
På riktigt asså tror faktiskt inte det finns någon som kan vara ligga jobbig som dig!
Men du ska veta läser du det här så är det just DÄRFÖR jag älskar dig, just för den du är.
Visst hade det varit skönt om du släppte mig lite ri ibland hehe, men jag vet att du håller mig hårt bara för du bryr dig. Jag förstår det oxå. Men du ska veta att jagälskar dig precis för den du är. Som när man är VÄLDIGT irriterad och du ska komma där med dina ögon och tro att du är söt när du är hur ful som helst :) och alltid säga " nicole vill du bli min kompi" med din jobbiga röst. Ja pappa just därför älskar jag dig. Vad jag än säger när jag är arg så skit i de ( elelr du kan ta åt dig just då) haha. För du är bäst det är du verkligen. Och jag är verkligen glad att vi fick en sån fin semester ihop, och att du stöttat mig. Tack.
Du har rätt det blir lättare när man pratar med varandra och det är något jag faktikst lärt mig av dig och hampus haha. Jag ska föröska bättra mig jag lovar dig det, och jag vet att jag sagt det tidigare. Men hoppas du märkt någon skillnad iallafall. Jag ska verkligen föröska göra dig stolt nu iskolan och kämpa bara för din skull !!
Jag vill att du kommer till mig och säger " jag är så stolt över dig" när jag går ut. Och tro mig jag ska KRIGA för att få höra den meningen.
Jag är iallafall väldigt stolt över dig, hur du kan vara en sån fin pappa till mig och Marcello, låtsats papap till Elias och Pontus, pojkvän till Nicola, och framför allt hur du kämpar med ditt jobb. Seplar ingen roll om du har mycket eller lite pengar tro det elelr ej men jag älskar dig exakt lika mycket iallfall!

Jag älskar dig,  Franco Davide Rongione Från din Dotter Nicole Monica Franqueline Rongione

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha faaann vad söt din pappa e "nicole vill du bli min kompis?" hahaha:D du är så sjukt fin kan du inte ladda upp fler bilder från dina resOR:D har du löshår förästen?:) du är as snygg bah så du vet ! (:

2010-07-21 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0